EN

یکشنبه در منطقه دو شهرداری بیرجند شروع می شود: احداث آیلند بلوار جماران

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مدیر منطقه دو شهرداری از شروع پروژه احداث آیلند بلوار جماران خبر داد و گفت: مصالح مورد نیاز به این منظور تامین و به محل مورد نظر منتقل شده است و یک شنبه پروژه با شکافتن آسفالت شروع می شود.
مهندس «سنجری» طول مسیر مورد نظر را 300 متر و عرض بلوار را 80 سانتی متر اعلام و اضافه کرد: تاسیسات مورد نیاز بلوار از جمله تامین روشنایی و فضای سبز پیش بینی شده و اجرای آیلند بلوار جماران با طراحی شکیل در دستور کار است.
وی اعتبار اجرای این پروژه را در حدود 500 میلیون تومان بیان و اظهار امیدواری کرد: عملیات احداث بلوار جماران در مدت کوتاهی به پایان برسد.
سنجری تاکید کرد: با توجه به این که شهروندان پیگیر احداث این بلوار بودند و از طرف دیگر، بلوار مقابل حسینیه جماران اجرا می شود که محل برگزاری مراسم های مختلف و شلوغ است اجرای این پروژه در دستور کار قرار گرفت و پس از آن نیز در صورت تامین اعتبار در طول مسیر بلوار جماران حدفاصل میدان عروج تا انتهای بلوار توحید ادامه می یابد.
وی از دیگر پروژه های در حال انجام در منطقه دو شهرداری بیرجند، اصلاح و بهسازی جوبه های میدان سوم مدرس تا میدان توحید ، کف سازی دو جوبه خیابان نواب صفوی، توسعه و افزایش پارکینگ بازار روز خیابان پاسداران با حذف سکو و … را نام برد.