EN

8600 متر مربع آسفالت طی 10 روز انجام شد

در راستای رفاه حال شهروندان، به همت سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری بیرجند، طی 10 روز کاری حدود 8633 مترمربع از معابر سطح شهر آسفالت شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری با اعلام این خبر اظهار داشت: آسفالت خیابان های بهمن 16، کیهان، ملاصدرا، آزادگان 7 و 8 و خیابان محلاتی روکش آسفالت گردید.

مهندس علی نوری اذعان داشت: عملیات روکش آسفالت معابر مذکو شامل آسفالت تراشی و اصلاح بستر زیرین در راستای برنامه دوره ای آسفالت معابر و نیاز شهروندان و با هدف ارتقاء کیفیت آسفالت معابر در جهت بهبود ترافیک شهری صورت گرفت.

به گفته وی با تاکید دکتر بهترین، شهردار محترم بیرجند، این سازمان به صورت مستمر و گسترده و حتی در ایام تعطیل عملیات روکش آسفالت معابر شهر را در دستور کار قرار داده است و به ترتیب اهمیت و اولویت و برابر برنامه زمان بندی، آسفالت معابر، بلوارها و خیابان‌های شهر انجام خواهدشد.

مهندس نوری هدف از اجرای این پروژه را تأمین رفاه و آسایش شهروندان، تسهیل در تردد وسایل نقلیه و ساماندهی و بهسازی معابر شهری عنوان کرد.

لازم به ذکر است آسفالت معابر مذکور هزینه ای بالغ بر 38 میلیارد ریال را به خود اختصاص داده است.