EN

معاون خدمات شهری شهرداری: سرعت در مدیریت بحران نقش بسزایی دارد

معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند گفت: سرعت در مدیریت بحران، نقش مهمی دارد و دستگاه‌ها الزام قانونی دارند که در کنار شهرداری با همه امکانات و تجهیزات خود همکاری کنند.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ موسی میرزایی در نشست ستاد مدیریت بحران شهرداری بیرجندکه با حضور روسای کارگروه های مربوطه و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری تشکیل شد، اظهار داشت: اگر حادثه یا بحرانی در سطح شهر ایجاد می‌شود پیشانی آن شهرداری است اما دستگاه‌های دیگر هم باید یاریگر شهرداری باشند.
وی با اشاره به بحث شناسایی نقاط حادثه خیز در اثر سیلابها و آبهای سطحی اذعان داشت: دارا بودن تجهیزات متناسب با بحران از جمله اقدامات آمادگی برای مقابله می باشد.
معاون خدمات شهری اضافه کرد: مسیل‌های سطح شهر توسط کارشناسان حوزه مدیریت شهری بازدید شده است و باید برای زمان بارندگی و آبگرفتگی از قبل برنامه داشته باشیم.
در این نشست مدیران مناطق دوگانه شهرداری در خصوص نقاط مهم و حادثه خیز در زمان بحران گزارشی ارائه نمودند که پس از معرفی نقاط حادثه خیز، موقعیت های خطرآفرین و مسیلهایی که نیاز به لایروبی و یا اجرای جوبه و کانال دارند توسط دبیر ستاد بحران شهرداری، مقرر گردید در اسرع وقت پس از بازدید میدانی نسبت به رفع نقص اقدام گردد.