EN

تاکید مدیریت شهری در زیباسازی و بهسازی معابر سطح شهر

بهسازی خیابان 17 شهریور و خیابان حکیم نزاری با هدف ساماندهی، بهسازی و زیباسازی منظر شهری انجام می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ دکتر مهدی بهترین در جلسه بررسی پروژه های عمرانی که با حضور مدیران شهرداری برگزار شد با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای زیباسازی منظر شهری ، اصلاح کانالهای دفع آب های سطحی، تقویت سیستم روشنایی و همچنین با هدف افزایش سطح سواره رو، پیاده رو و سهولت در تردد و ترویج فرهنگ پیاده‌محوری ، بهسازی خیابان 17 شهریور و خیابان حکیم نزاری انجام می شود.

◀️ شهردار بیرجند با اشاره به بهسازی خیابان 17 شهریور افزود: بهسازی پیاده رو و نورپردازی خیابان 17 شهریور به مساحت 8000 مترمربع و اجرای کانیو و لوله گذاری آب های سطحی به طول 1750 متر اجرا خواهد شد.

◀️دکتر بهترین افزود:زیباسازی خیابان حکیم نزاری شامل بهسازی پیاده به مساحت 2400 مترمربع و نورگردازی و اجرای لوله گذاری آب های سطحی به طول 1200 متر نیز انجام می شود.

◀️شهردار بیرجند در پایان اذعان داشت : به شهروندان این امید را می دهیم که با لطف خداوند و البته همکاری و مشارکت شهروندان عزیز در سال جاری شاهد پیشرفت خوبی در بهبود و زیباسازی فضاهای شهری خواهیم بود و طبق برنامه های زمان بندی شده پروژه زیباسازی معابر در سایر نقاط شهر نیز انجام خواهد شد .