EN

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بیرجند:حفظ نظافت تمیزترین شهر ایران منوط به همکاری شهروندان است

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بیرجند گفت: نظافت جزء ایمان است که در کلام خداوند و احادیث نبوی تاکید زیادی به آن شده است و همانطوریکه اشخاص به نظافت فردی خود اهمیت می دهند ، پاک نگهداشتن محیط اطراف نیز برای تمام شهروندان حائز اهمیت می باشد.

موسی میرزایی با بیان  اینکه برای داشتن محله ای پاکیزه، مشارکت نماییم و یار پاکبانان باشیم افزود: پاکبان ها، قشر زحمت کش و قابل احترام جامعه اسلامی ما می باشند که هرگز نمی توان زحمات آن ها و خدمتی که به مردم در جهت حفظ نظافت شهرها می کنند را نادیده گرفت. لباسشان نارنجی است و دلشان آبی. کار این عزیزان سخت و طاقت فرساست.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اظهار داشت: در این راستا از شهروندان تقاضا داریم در این امر مهم ( نظافت معابر و خیابان ها) ما را یاری فرمایند و کوچه و خیابان‌های شهر را مانند خانه خود بدانند، و با ریختن زباله منظر شهری را نازیبا و زشت جلوه ندهند و کار رفتگران زحمت کش را دو چندان نکنند.

میرزایی ادامه داد: تمیزی شهر با تعهد و فرهنگ شهروندی گره خورده و با توجه به مسئولیت پذیری شهروندان بیرجندی نسبت به پاکیزگی شهر،  امید است همچنان در این امر شهرداری را یاری نمایند.

وی در پایان با اشاره به فواید داشتن شهر تمیز و محیط زندگی پاکیزه تصریح نمود: نگهداری محیط زیست و حفظ آن برای نسلهای آینده، ترویج خصوصیات اخلاقی مثبت بین شهروندان، زیبا سازی شهر و ارتقای جذابیت گردشگری و  تاثیر بر روح و روان شهروندان و ارتقای سلامت جامعه از مزیت های داشتن شهر تمیز می باشد که امیدواریم در راستا شهروندان عزیز  همراه ما باشند.