EN

پیام شهردار بیرجند به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

اهمیت و جایگاه والا و تاثیرگذار روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که خبر و اطلاع‌رسانی در تمامی عرصه‌ها پیشتاز هست، صد چندان شده و بی شک توفیق سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و تداوم و ماندگاری آنان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی، مستقیما به عملکرد روابط عمومی‌ها وابسته است.
دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش روابط عمومی ها و رسانه که به عنوان مشعل داران توسعۀ آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش میان مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر و قابل تقدیر است.
قطعا نامگذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی، بیانگر اهمیت روز افزون شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است و این روز فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و تامین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افق ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر می باشد.
اینجانب، ضمن گرامیداشت و تبریک بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، از عموم تلاشگران عرصۀ ارتباطات و اطلاع رسانی به خصوص کارکنان پرتلاش حوزه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند قدردانی نموده و سلامت و توفیق روزافزون همگان را از خداوند متعال مسالت می نمایم.
مهدی بهترین
شهردار بیرجند