EN

شهردار بیرجند در بازدید از پایانه مسافربری در آستانه سال نو : امیدواریم مسافران نوروزی تصویری شایسته و زیبا از بیرجند داشته باشند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ با توجه به نزدیک شدن ایام پایان سال و استقبال از بهار، مدیریت شهری زیرساخت های لازم جهت آمادگی حداکثری جابه‌جایی مسافرین از مبدا بیرجند به شهرهای مختلف را فراهم می کند.
شهردار بیرجند در حاشیه بازدید از پایانه مسافربری شهرداری اظهار داشت: مدیریت شهری هم راستا با سیاستگذاری های ستاد استقبال از نوروز از هم اکنون مهیای استقبال از مسافران نوروزی و بهاری می‌شود.
دکتر بهترین افزود: توجه به زیباسازی و ایجاد فضای پر نشاط و آرامش بخش در سالن‌های مسافربری در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی از دیگر فعالیت‌های شهرداری در آستانه نوروز است.
شهردار بیرجند در پایان عنوان نمود: تردد روزانه مسافران نوروزی از ترمینال بیرجند این مکان را به یکی از مبادی ورودی مهم و حیاتی شهر تبدیل کرده است و امیدواریم مسافران نوروزی تصویری شایسته و زیبا از بیرجند داشته باشند و هنگام خروج از شهر نیز با خاطره ای خوش به شهر خود باز گردند.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند با اشاره به برپایی سفره‌های هفت سین در فضای سالن پایانه‌ مسافربری شهر، افزود: بهبود کیفی فضای سبز با کاشت گل فصلی و دائمی، ترمیم، بازسازی و رنگ آمیزی آبنمای فضای سبز داخل سالن، رنگ آمیزی سالن پایانه، رنگ آمیزی جداول، نرده‌ها و مبلمان شهری، نورپردازی، لکه گیری آسفالت محوطه توقف گاه اتوبوس، نصب سطل زباله جدید و بهسازی سرویس های بهداشتی از دیگر اقدامات مدیریت شهری در استقبال از بهار است تا بتوانیم میزبانان شایسته ای برای مسافران نوروزی باشیم.
حسینی ادامه داد: کشیک ناوگان اتوبوس و مینی بوس در سطح شهر، کشیک نیروهای اداری و رانندگان در ایام تعطیلات نوروزی، رنگ آمیزی ایستگاه های اتوبوس، مرمت و بازسازی ایستگاههای اتوبوس و نظافت و شستشوی سایبانهای سطح شهر، خط کشی ایستگاههای تاکسی و اتوبوس سطح شهر با همکاری حوزه ترافیک و نظافت کلیه ایستگاهها و اتوبوس های حوزه حمل و نقل نیز در آستانه سال نو انجام شده است.