EN

اعزام کاروان زیارتی از دستگاه‌های اجرایی استان از شهرداری بیرجند به مشهد مقدس

رییس مرکز جامع علمی کاربردی شهرداری بیرجند از اعزام ۴۵ نفر از همسران پاکبان های شاغل در شهرداری با دستور دکتر بهترین، شهردار بیرجند به مشهد مقدس برای شرکت در مراسم هفتمین روز به خاکسپاری رئیس جمهور شهید خبر داد.
🔸️به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین المللی شهرداری بیرجند، جان آور گفت: این کاروان به عنوان اولین کاروان دستگاه‌های اجرایی استان، برای شرکت در مراسم هفتمین روز به خاکسپاری رئیس جمهور شهید آیت ا… رییسی در حرم مطهر رضوی، از شهرداری بیرجند به مشهد مقدس اعزام شد.
🔸️وی، هدف از این اقدام را تکریم خانواده و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر، عنوان کرد و گفت: پاکبان ها از اقشار و پرسنل شریف و زحمتکش جامعه و شهرداری هستند و باید بیش از پیش، قدردان زحمات آنها در راستای تحقق پاکیزگی شهر بیرجند و کسب عنوان تمیزترین شهر کشور، باشیم.
🔸️وی تصریح کرد: همسران پاکبان های شاغل در شهرداری بیرجند در این سفر سه روزه، ضمن شرکت در مراسم هفتمین روز به خاک سپاری خادم الرضا(ع)، رئیس جمهور شهید آیت ا… رئیسی در حرم مطهر رضوی، از برخی اماکن مذهبی و تفریحی شهر مشهد، دیدن نموده و در یک کارگاه آموزشی با موضوع عفاف و حجاب، شرکت خواهند کرد.