EN

به مناسبت گرامیداشت هفته سالمند و با تاکید دکتر بهترین شهردار بیرجند انجام شد: 🔻سفر زیارتی، سیاحتی یکروزه برای جمعی از بانوان سالمند محلات کم برخوردار شهر

معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند از انجام سفر زیارتی، سیاحتی یکروزه برای جمعی از بانوان سالمند محلات کم برخوردار سطح شهر، در راستای تاکید دکتر بهترین شهردار بیرجند مبنی بر رسیدگی به سالمندان شمال شهر، خبر داد.
🔻به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، مهندس موسی میرزایی گفت: در راستای تاکید دکتر بهترین، شهردار محترم بیرجند مبنی بر رسیدگی به وضعیت سالمندان شمال شهر، جمعی از بانوان سالمند محلات کم برخوردار شهر مرکز استان به سفر زیارتی سیاحتی یکروزه اعزام شدند.
🔻وی افزود: بر این اساس، به مناسبت گرامیداشت هفته سالمند، حدود ۵۰ نفر از بانوان سالمند محلات کم برخوردار موسی بن جعفر(ع) و کارگران، با انتخاب و معرفی مساجد، خانه احسان، مرکز نیکوکاری موسی بن جعفر(ع) و مرکز فوريت های خدمات اجتماعی شهرداری، با هدف ایجاد نشاط و سلامت این عزیزان به سفر زیارتی، سیاحتی یکروزه به بقعه متبرک بی بی زینب خاتون شهرستان سربیشه اعزام شدند.
🔻مهندس میرزایی اضافه کرد: در این سفر ضمن پذیرایی از سالمندان عزیز، هدایایی که با کمک خیرین تهیه شده بود به آنان اهدا گردید.