EN

✅️تلاش برای تقویت مشارکت مردم در مدیریت امور شهر

مدیر منطقه دو شهرداری بر ضرورت جلب مشارکت مردم در امور شهری و تقویت مشارکت شهروندان تاکید کرد .
🔻به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو؛ مهندس ربیعی با بیان اینکه تعطیلی برای شهرداری و مدیریت شهری معنایی ندارد و در ایام تعطیل نیز، فعالیت‌ها به صورت گسترده در حال انجام است گفت : تبعات و نتیجه خدمات مدیریت شهری بر کیفیت زندگی شهروندان تاثیر مستقیم دارد.
🔻وی افزود : در تلاش برای تهیه برنامه ای جهت تقویت مشارکت مردم هستیم و باور داریم مشارکت شهروندان در امور شهر می‌تواند علاوه بر پیشبرد آسان امور، در مدیریت هزینه نیز تاثیر قابل توجهی داشته باشد.
🔻مدیر منطقه دو با اشاره به برخی برنامه های شهری که نیاز به مشارکت مردم دارد گفت : این اقدام کیفیت زندگی در محلات مختلف شهر را ارتقا می بخشد .
🔻مهندس ربیعی اضافه کرد: با جلب مشارکت شهروندان می توانیم به اهداف مدنظر در زمینه اجرای طرح ها و برنامه های مختلف نائل شویم.
🔻وی ادامه داد: افزایش رضایت شهروندان از اقدامات و برنامه های مختلف شهرداری می تواند منجر به ایجاد حس اعتماد و تمایل ایشان برای مشارکت در امور شهری گردد.
🔻مدیر منطقه دو با اشاره به استفاده مدیران شهری از مشارکت فکری شهروندان ساکن در محله‌ها و بافت‌های مختلف شهری افزود: اگر در فرایند برنامه‌ریزی برای توسعه محلات، همفکری مردم ساکن در محله‌ها را داشته و توجه کامل برای کمک به مردم جهت حل معضلات شهری صورت پذیرد با تقویت فرصت ها و توجه به امکانات مورد نیاز مردم می توانیم مشارکت آنها را در امور شهری به همراه داشته باشیم.