EN

شهردار در برنامه پرسمان رادیو خراسان جنوبی: در دولت سیزدهم، شهرداری بیرجند 60 درصد بودجه عمرانی و فعالیت های خود را در شمال شهر متمرکز کرد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ؛ شهردار بیرجند با بیان اینکه مدیریت شهری با تمام توان و ظرفیت خود وارد این میدان شد اظهار نمود: آماده باش بخش وسیعی از نیروهای خدماتی، عمرانی، اطلاع رسانی، آتش نشانی، اتوبوسرانی، پیشگیری و….. در در سه جبهه ستاد پاسخگویی ارتباطات مردمی ، استادیوم آزادی و شهر بیرجند و حضور حداکثری مردم در این مراسم خستگی را به حلاوت تبدیل نمود.
دکتر مهدی بهترین با اشاره تجربه موفق همدلی و همکاری در این مراسم تصریح نمود: این مراسم فراملی و در سطح بین المللی برگزار شد و استقبال چشمگیر مردم خطه خراسان جنوبی فضای امنی را برای کشور بیمه نمود.
شهردار بیرجند در ادامه ضمن تقدیر از زحمات یکایک پرسنل شهرداری بیان نمود: این افتخار سهم همه ماست و مفتخریم که بازوی توانمند استانداری بوده ایم.
دکتر بهترین با تاکید بر زیرساخت های شهری عنوان نمود: در مدیریت جدید شهری با اقدامات چشمگیر در زیرساخت های شهری خصوصا در شمال شهر در جهت ایجاد روحیه نشاط و تقویت امید به مردم گام برداشته ایم.
به گفته وی در دولت سیزدهم شهرداری بیرجند 60 درصد بودجه عمرانی و فعالیت های خود را در شمال شهر که الحق سزاوار خدمت می باشند متمرکز نموده است .
شهردار بیرجند با اشاره به دغدغه های مدیریت شهری در شهر بیرجند افزود: در سفر ریاست جمهوری دغدغه های خود را در سه محور انتقال پساب جهت آبیاری فضای سبز، تقاطع غیر همسطح ارتش و پاسداران و احداث شهربازی و پارک آبی با اعتبار 520 میلیارد تومان از وزیر کشور درخواست و امیدوارم با اختصاص این مبلغ بتوانیم در راستای پیشرفت شهرمان و رضایمندی شهروندان گام برداریم.
دکتر بهترین از تملک 2000 متر مربع زمین در خیابان طالقانی خبر داد و گفت: این زمین با هزینه 10 میلیارد تومان در جهت رفع مشکل پارکینگ در خیابان طالقانی تملک شده است .
وی درادامه به ورودی مهر شهر اشاره نمود و تصریح نمود: اصلاح ورودی مهر شهر از توان شهرداری و استان خارج است زیرا باید تملک زیادی جهت ایجاد تقاطع غیر همسطح در محل مذکور انجام شود.
شهردار بیرجند در پایان از زیباسازی سه خیابان تا پایان سال خبر داد و عنوان کرد: سه خیابان طالقانی، مدرس و آوینی تا پایان سال زیباسازی خواهند گردید.